منتدى المراح * قلدون *
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

يارب انا مسامح

يارب انا مسامح  Empty يارب انا مسامح

مُساهمة  عبد العزيز باكير الجمعة أبريل 15, 2011 9:18 pm

يارب انا مسامح

يا من مالها نصيب معايا ... ما بقلهاش احلام جوايا ... ما قدرناش مع بعض نكمل ... ما قدراش نقوة و نتحمل ... حلم جميل و رحيل و نهاية
يارب انا مسامح و مش بعتب عليها ........ يارب سابتني و انا ما بقيتش ليها ... يارب ما اسمع يوم وحش عليها
ماضي عدا من عمري ... و لا الف عمر على عمري ... مر بيا .. برضو هي الي كانت حب عمري .. انا عن حياتي حبعدها .... لو كان بعادي يسعدها

هي حرة .. حلوة مرة ... تختار حياتها بياديها
يارب انا مسامح و مش بعتب عليها ... يارب يارب سابتني و انا ما بقيتش ليها ... يارب ما اسمع يوم وحش عليها
جيت سلم على الي قلبو سابنا ... كان حجر و السنين الي حنا عشناها ... سنين ضاعت قدرها الحياه قادر و فارق و الحكم فيها القدر
كان هوانا نصيب و قسمة ... و كل شي راح و انتهى ... و الجراح على قد ما بتعيش بتاخد وقتها ... مش حموت انا لما فارق وحدة كنت بحبها
ماضي عدا من عمري ... و لا الف عمر على عمري ... مر بيا .. برضو هي الي كانت حب عمري .. و لا عمري حنسا ايامنا ... و لا عمري حنسا احلامنا
كل غمزة ... كل همسة ... كل كلمة من كلامنا
يارب انا مسامح و مش بعتب عليها ... يارب يارب سابتني و انا ما بقيتش ليها ... يارب ما اسمع يوم وحش عليها
عبد العزيز باكير
عبد العزيز باكير
المدير العام
المدير العام

https://almarah2015.forumarabia.com/

- مواضيع مماثلة